Veelgestelde vragen
Direct naar:
Algemeen
Wat is By June en hoe verschilt het van andere reisorganisaties?
By June specialiseert zich in unieke vakanties, ver weg van de alledaagse drukte. Onze vakanties zijn rustgevend en verrassend anders. Bij ons betekent vakantie onthaasten en volledig tot rust komen. Met een auto inbegrepen in je boeking, heb je de vrijheid om te verkennen en te ontspannen waar je wilt, in je eigen ritme. We selecteren zorgvuldig verborgen pareltjes, persoonlijk bezocht en goedgekeurd, zodat jij zonder verrassingen kunt genieten. Onze focus ligt op vertrouwde vakantiebestemmingen, waar je kunt genieten van ontspannen dagen onder de zon.
By June biedt pakketreizen aan, inclusief vlucht, huurauto en verblijf. Meer informatie over onze reisorganisatie kan je terugvinden via deze pagina.
Actueel
Zijn er speciale aanbiedingen of kortingen beschikbaar voor By June?
Voor het volgen van speciale aanbiedingen of kortingen, raden wij je aan om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Daarnaast kan je alle lopende acties/campagnes terugvinden op onze beginpagina.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in onze nieuwsbrief! Aanmelden kan onderaan deze pagina.
Hoe kom ik bij de blog van By June?
Voor meer inspiratie en tips verwijzen we je graag door naar onze blogpagina: By June Inspiratieblog.
Ik zou graag het team van By June komen versterken!
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in het werken binnen ons team! Voor alle openstaande vacatures en stageplekken verwijzen we je graag door naar: Vacatures By June.
Boekingen
Boeking plaatsen
Hoe kan ik een vakantie boeken met By June?
Je kunt een vakantie met By June boeken middels de website, een reisagent of telefonisch. Wij helpen je graag met het uitkiezen van een juiste bestemming en accommodatie. Telefonisch zijn wij bereikbaar op +3120 4499470, gedurende onze kantoortijden van maandag tot en met vrijdag van 09:00u tot 18:00u en zaterdag van 10.00u tot 17.00u. Wij zijn gesloten op zon- en feestdagen.
Toch liever je vragen op de mail zetten? Dat kan naar info@byjune.nl. Wij doen ons best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden!
Wat is er inbegrepen in mijn pakketreis?
Standaard inbegrepen zijn de vlucht, verblijf en huurauto.
Wanneer is mijn boeking definitief?
Je boeking is definitief zodra je van ons de bevestigingsfactuur hebt ontvangen. Hierna kan je de boeking aanbetalen in de 'Mijn By June'-omgeving.
Omboeken
Kan ik mijn boeking (nog) omboeken?
Bij een boeking tot 3 weken voor vertrek heb je standaard 3 dagen bedenktijd (inclusief de boekdatum). Binnen de bedenktijd kan je nog kosteloos omboeken, daarna gelden de omboekvoorwaarden. Je kan je reis tot 6 weken van te voren omboeken, hier rekenen wij wijzigingskosten voor, plus een eventuele meerprijs. Neem contact op over de voorwaarden. Binnen 3 weken voor vertrek is de boeking definitief en geldt er geen bedenktijd meer. De boeking kan dan ook niet meer kosteloos geannuleerd worden (ook niet op de dag van boeking).
Annuleren
Kan ik mijn boeking (nog) annuleren?
Bij een boeking tot 3 weken voor vertrek heb je standaard 3 dagen bedenktijd (inclusief de boekdatum). Binnen de bedenktijd kan je kosteloos annuleren, neem hiervoor altijd contact op met ons. Voor informatie over annuleringsvoorwaarden raden we aan onze algemene voorwaarden te raadplegen of contact op te nemen met ons Contact Center.
Neem in alle gevallen contact op met By June via het mailadres/of telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Wijzigen
Hoe kan ik mijn naam aanpassen in de boeking?
Tot 24 uur voor vertrek kan je je naam kosteloos aanpassen via Mijn By June voor alle Corendon Airlines vluchten. Telefonisch kost een naamswijziging € 25 (exclusief KLM vluchten). Neem hiervoor contact op met ons Contact Center.
Account
Het lukt niet om in te loggen op 'Mijn By June'
Via ‘log in met je boekingsnummer’ kan je inloggen in je boeking zonder een account aan te maken. Je vult hier je reserveringsnummer en achternaam in en vervolgens volgt er een veiligheidsvraag. Je zit nu in je boeking. Let op: het kan een aantal uur duren voordat je boeking zichtbaar is in je account.
Speciale verzoeken
Kan ik specifieke voorkeuren doorgeven voor mijn vakantie?
Het is tijdens het boekingsproces niet mogelijk om preferenties door te geven. Mocht je specifieke wensen hebben of een preferentie doorgeven? Neem dan contact op met ons Contact Center. Preferenties kunnen wij nooit garanderen en zijn daarmee altijd op aanvraag en op basis van beschikbaarheid.
Ik wil graag langer of korter op vakantie dan te boeken is via jullie website, kan dat?
Veel van onze reizen zijn al vanaf een minimumverblijf van 4 à 5 dagen te boeken. Ook is het, op basis van beschikbaarheid, geregeld mogelijk een langere reis in te boeken voor jullie. Neem in alle gevallen contact op met ons Contact Center, we kijken graag met je mee!
Kan ik meerdere bestemmingen combineren?
Het is helaas niet mogelijk om meerdere bestemmingen te combineren. Wat wel mogelijk is, is op één bestemming meerdere accommodaties te combineren. Zo kan je bijvoorbeeld eenvoudig de noord én zuidkust van een eiland ontdekken, of meerdere plaatsen in bijvoorbeeld Andalusië! Heb je interesse in een combinatiereis? Mail of bel ons voor meer informatie.
Huwelijksreis
Wij willen graag op huwelijksreis met jullie. Welke accommodaties raden jullie aan?
Wat een eer dat jullie dit speciale moment met ons willen delen! Een overzicht van accommodaties die wij jullie willen aanbevelen, zijn terug te vinden via deze pagina.
Jammer genoeg kunnen wij uit een boeking niet opmaken of het gaat om een huwelijksreis. Wil je daarom voor dit speciale moment nét dat beetje extra doen? Neem dan even contact op met ons Contact Center, dan kijken wij graag met je mee!
Betaling
Welke betaalmethoden accepteert By June?
Je kan je By June pakketreis gemakkelijk betalen met IDEAL, Mastercard, VISA en Maestro.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
De bevestigingsfactuur ontvang je binnen twee werkdagen.
Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn vakantie?
In de voorwaarden van Corendon staat vermeld dat na het maken van een boeking een aanbetaling van 35% van de basisreissom, samen met de volledige kosten (100%) van de bijdrage aan het Calamiteitenfonds, de reserveringskosten en alle eventuele extra's die apart worden bijgeboekt, vereist is. Tot de extra's behoren onder andere: parkeerfaciliteiten, verzekeringen en bagage.
Wanneer moet de aanbetaling binnen zijn?
De aanbetaling dient op de dag van ontvangst van de factuur betaald te worden. Je betaalt jouw aanbetaling het gemakkelijkst via Mijn By June.
Wanneer moet de totale reissom betaald zijn?
De totale reissom dient uiterlijk 6 weken voor vertrek betaald te zijn. Je betaalt jouw pakketreis het gemakkelijkst via Mijn By June.
Kan ik mijn betaling in termijnen voldoen?
Het is helaas niet mogelijk om de aanbetaling in termijnen te voldoen. De restantbetaling kan wel in termijnen voldaan worden. Dit doe je het gemakkelijkst via Mijn By June, waar je een willekeurig bedrag kunt overmaken. Uiterlijk 6 weken voor vertrek dient de gehele pakketreis betaald te zijn.
Reisdocumenten en verzekeringen
Reisbescheiden
Welke reisdocumenten heb ik nodig voor mijn reis?
Vanuit ons ontvang je je vliegtickets, een accommodatie- en autohuurvoucher en overige informatie zoals adresgegevens en contactgegevens van de accommodatie in het geval van nood. Je bent verder altijd zelf verantwoordelijk voor de juiste grensdocumenten voor jouw vakantie, ook wanneer er wijzigingen in de regelgeving zijn doorgevoerd. Wij raden je aan de website van de rijksoverheid te bekijken.
Je reisdocumenten worden zowel bij de check-in als bij het instappen gecontroleerd. Mochten de documenten niet correct zijn, of verlopen zijn en je wordt geweigerd, dan zijn deze kosten altijd voor eigen rekening.
Wanneer ontvang ik mijn reisdocumenten?
De vliegtickets, hotelvouchers en routebeschrijving naar je accommodatie ontvang je ca. 7 dagen voor vertrek in je mailbox.
Wanneer ontvang ik mijn autovoucher?
Je autovoucher van Green Motion, Monza en/of Sunny Cars (alle overige bestemmingen) ontvang je ca. 7 dagen voor vertrek van ons. Je voucher van Smart Wheels (Curaçao) komt in de vorm van een Rental Agreement en wordt naar je toegestuurd vanuit Smart Wheels.
Hoe moeten de namen op de tickets staan?
Het is belangrijk dat de naam op je ticket precies overeenkomt met je voor- en achternaam op je paspoort of ID-kaart. Als je meerdere voornamen hebt, hoef je deze niet allemaal op te geven, enkel je eerste voornaam is voldoende. Let er ook op dat je geen leestekens gebruikt, aangezien deze niet goed geregistreerd kunnen worden door de luchtvaartmaatschappij. Bij het boeken geef je de achternaam op die in je paspoort of ID-kaart staat. Voor dames is de meisjesnaam in het reisdocument vetgedrukt; dit is de naam die zij gebruiken tijdens het reizen.
Is je naam niet correct weergegeven? Neem dan contact op met ons Contact Center.
Mijn achternaam staat aan elkaar geschreven?
Vanwege een internationale regel zullen spaties in achternamen komen te vervallen en worden voorvoegsels en naam aan elkaar geschreven op de tickets vermeld.
Hoe kan ik mijn naam aanpassen in de boeking?
Tot 24 uur voor vertrek kan je je naam kosteloos aanpassen via Mijn By June voor alle Corendon Airlines vluchten. Telefonisch kost een naamswijziging € 25 (exclusief KLM vluchten). Neem hiervoor contact op met ons Contact Center.
Verzekeringen
Biedt By June reisverzekeringen aan?
Tijdens het maken van een boeking via de website kan je ervoor kiezen een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten. Dit is enkel mogelijk bij het maken van een boeking via de website. Achteraf en tijdens het maken van een boeking aan de telefoon is dit niet mogelijk. Wel is het mogelijk bij een externe partij achteraf nog een verzekering af te sluiten.
Wij bieden de verzekering aan via CHUBB: Welkom bij het Chubb Claim Centre (chubbclaims.com)
Accommodatie
Hoe laat kan ik in- en uitchecken bij de accommodatie?
De definitieve in- en uitchecktijden van de desbetreffende accommodatie kan je terugvinden op de pagina van de accommodatie zelf, onder 'Extra's'.
.Wat is de rij-afstand van de luchthaven tot de accommodatie?
Alle geschatte afstanden en reistijden kan je terugvinden onder het 'Vlucht'-kopje bij de desbetreffende accommodatie.
Mindervaliden
Is mijn accommodatie rolstoeltoegankelijk?
Of jouw gewenste accommodatie geschikt is voor mindervaliden, is terug te vinden onder 'Extra's' op de accommodatiepagina. Indien je gebruikmaakt van een rolstoel, is het verstandig contact op te nemen met ons Contact Center om te kijken naar de mogelijkheden.
Huisdieren
Zijn er huisdieren toegestaan bij de accommodatie?
Indien jouw gewenste accommodatie huisdieren toelaat, is dit terug te vinden onder 'Extra's' op de accommodatiepagina.
Vlucht
Luchthaven- en vluchtinformatie
Vanaf welke luchthaven kan ik vertrekken?
Vertrek vanaf Amsterdam/Schiphol is voor alle bestemmingen mogelijk. Vertrek je liever vanaf een andere luchthaven? Selecteer dan in het boekingsproces de luchthaven van je keuze. Wij vliegen vanaf Amsterdam, Brussel, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Rotterdam, Düsseldorf en Keulen. LET OP: We vliegen niet vanaf alle luchthavens naar iedere bestemming.
Zijn de gepubliceerde vluchttijden de definitieve vluchttijden?
Nee, de gepubliceerde vluchttijden zijn geen definitieve vluchttijden. Ze kunnen altijd tot kort voor vertrek nog wijzigen. De vlucht kan iets eerder of later vertrekken maar een ochtendvlucht kan ook een avondvlucht worden of andersom. Dit hoort bij een chartervlucht, als onderdeel van een pakketreis.
Mijn vliegtijden zijn gewijzigd, mag dat zomaar?
De vluchttijden zijn altijd onder voorbehoud van wijzigingen daar dat het chartervluchten zijn. Zelfs na ontvangst van de vliegtickets of de reisdocumenten kan de vluchttijd nog veranderen. Daar hebben wij jammer genoeg geen invloed op. De betreffende chartermaatschappij maakt twee weken voor vertrek haar definitieve vluchtschema bekend. Via Mijn By June kun je op ieder moment inloggen voor het actuele vluchtschema. De betreffende chartermaatschappij maakt 2 weken voor vertrek haar definitieve vluchtschema bekend. Mocht er na deze bekendmaking toch nog een wijziging in de vluchttijden zijn, dan sturen wij je direct een e-mail om je hierover te informeren. Wij adviseren je om vanaf een dag voor aanvang van de reis zelf de vluchttijden te checken
Moet ik zelf mijn vluchten checken?
Je ontvangt een week van tevoren van ons vluchtvouchers, op deze staan de tijden die op dat moment bekend zijn. Helaas komt het wel eens voor dat een vlucht verlaat of vervroegd wordt, daarom is het belangrijk altijd zelf de vlucht in de gaten te houden. Het is ook mogelijk ons te bellen hiervoor.
Bagage
Is mijn vlucht inclusief bagage?
Handbagage is bij iedere reis inbegrepen. Afmeting en gewicht kan per bestemming en luchtvaartmaatschappij verschillen. LET OP: handbagage is niet altijd een trolley, vaak gaat dit om een kleinere tas die onder de stoel voor je past. Voor een trolley dient vaak bijbetaald te worden.
Ruimbagage is niet inbegrepen.
Klik hier voor meer informatie over bagage. Hier kan je ook terugvinden hoeveel handbagage er is inbegrepen voor jouw vlucht.
Kan ik ruimbagage bijboeken?
Dat kan zeker! Dit kan tot ongeveer een week van tevoren. Neem in alle gevallen telefonisch of per mail contact met ons op.
Er staat geen ruimbagage op mijn ticket vermeld?
Dat klopt. Ook al heb je al ruimbagage gereserveerd voordat de vliegtickets worden toegestuurd, wordt er op het vliegticket alsnog altijd 0 kg vermeld. Uiteraard kun je gereserveerde bagage wel terugvinden/controleren. Log hiervoor in met je boekingsnummer bij "Mijn By June" of op de website van de luchtvaartmaatschappij die je vlucht zal uitvoeren.
Mijn bagage is vermist of beschadigd, wat kan ik hiermee doen?
Voor vermiste of beschadigde bagage laat je een PIR-rapport opmaken bij de bagageafhandelaar van de luchtvaartmaatschappij. Deze zijn meestal te vinden in de bagagehal of aankomsthal van de luchthaven.
Verlaat je de aankomsthal zonder melding, dan vervalt mogelijk je recht op schadevergoeding.
Bewaar je claimtags en boardingpassen zorgvuldig; deze zijn nodig voor het opmaken van het rapport.
Neem contact op met de Lost & Found afdeling (lostandfound@corendon.nl) van Corendon Dutch Airlines voor verloren of beschadigde bagage op CD-vluchten. Zij ontvangen graag een kopie van het PIR-rapport om je te helpen zoeken naar je bagage.
Raadpleeg de website van Corendon Airlines voor verloren of beschadigde bagage op XC/XR-vluchten.
Raadpleeg de website van de luchtvaartmaatschappij wanneer je met een andere luchtvaartmaatschappij vloog
Stoelreservering
Waar kan ik stoelen reserveren en inchecken voor mijn vlucht?
Stoelen reserveren doe je bij de airline, dit gaat buiten ons om. Meer informatie kan je terugvinden via:
Bij vluchten uitgevoerd door Transavia, kun je inloggen via transavia.com. Je kiest hierbij inloggen via boekingsgegevens en gebruikt je By June boekingsnummer (dit nummer bestaat uit 7 cijfers) om in te loggen. Bij Transavia kun je vanaf 30 uur tot 4 uur voor vertrek online inchecken met je 7-cijferig reserveringsnummer
Bij vluchten uitgevoerd door Corendon, kun je inloggen bij fly.corendon.com. Ook hiervoor gebruik je het By June boekingsnummer. Indien je vliegt met Corendon Airlines of Corendon Dutch Airlines kun je vanaf 48 uur tot 5 uur voor vertrek online inchecken en je boardingpass uitprinten via Fly Corendon.
Bij vluchten uitgevoegd door KLM, kun je inloggen bij klm.nl. Het boekingsnummer staat in je bevestigingsfactuur. Per boeking ontvang je één code voor de heen- en terugvlucht. Met deze code kun je online inchecken vanaf 30 uur tot 1 uur voor vertrek. Voor online inchecken bij KLM klik hier.
Bij vluchten uitgevoerd door Brussel Airlines, kun je inloggen via corendon.modifly.shop.
Bij Brussels Airlines kun je vanaf 24 uur tot 1 uur voor vertrek inchecken en stoelen reserveren.
Log in met het 7-cijferig reserveringsnummer van By June en de achternaam van de hoofboeker. Op de volgende pagina kun je meerdere personen toevoegen en de stoelen selecteren. Als je geen stoel wilt reserveren wordt deze automatisch toegewezen tijdens het (online) inchecken, de stoelen zijn dan niet gegarandeerd naast elkaar
Helaas is het niet mogelijk vooraf stoelen te reserveren of online in te checken voor Vueling.
Waarom kom ik niet in mijn Transavia boeking?
Vanaf 6 weken van te voren kan je inloggen bij Transavia. Let op: Dit geldt zowel voor de heen- als terugvlucht.
Quick Parking
Kan ik parkeren bij de luchthaven?
Je kan parkeren bij de luchthaven tegen een meerpijs. Tijdens het boekingsproces kan je een parkeerplaats reserveren via Quickparking. Vertrek je vanaf Maastricht of Groningen? Dan kun je, als By June passagier, gebruik maken van gratis parkeergelegenheid bij de luchthaven. Meer informatie over de Quickparking kan je terugvinden via deze link.
Huurauto
Informatie
Kan ik specifieke autotypes kiezen bij het boeken van een huurauto?
Standaard inbegrepen is de categorie A huurauto. Het type huurauto is per bestemming verschillend en kan op basis van beschikbaarheid geüpgraded worden naar een andere categorie. Meer informatie hierover kan je terugvinden via Autohuur By June of bij de desbetreffende accommodatie onder het kopje 'Autohuur'.
Hoeveel auto’s zijn er inbegrepen als ik meerdere kamers boek?
Bij elke boeking is er standaard één huurauto inbegrepen, ongeacht het aantal kamertypes.
Kan ik een tweede huurauto bijboeken?
Het is mogelijk een tweede huurauto tegen meerprijs bij te boeken. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center.
Hoe is mijn huurauto verzekerd?
Met SunnyCars (alle overige bestemmingen) is je huurauto all-risk verzekerd.
Met Smart Wheels (Curaçao) is je huurauto all-risk verzekerd.
Met Monza - Rent a Car (Kreta) geldt er een eigen risico.
Met Green Motion (Bonaire) geldt er een eigen risico.
Alle eigen risico's zijn af te kopen door een extra verzekering af te sluiten. Meer informatie over de autohuur kan je teruglezen via: Autohuur By June.
Heb ik een creditcard nodig voor de autohuur?
Enkel voor Curaçao is er geen creditcard nodig. Voor de overige bestemmingen is een creditcard op naam van de hoofdboeker verplicht.
Mijn creditcard staat niet op de naam van de hoofdboeker, wat nu?
Als de hoofdboeker niet in het bezit is van een creditcard op eigen naam, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met ons Contact Center.
Wanneer ontvang ik mijn autovoucher?
Je autovoucher van Green Motion, Monza en/of Sunny Cars (alle overige bestemmingen) ontvang je ca. 7 dagen voor vertrek van ons. Je voucher van Smart Wheels (Curaçao) komt in de vorm van een Rental Agreement en wordt naar je toegestuurd vanuit Smart Wheels.
Waarom krijg ik een mail ‘Pending’ van Smart Wheels?
Dit is een automatische mail die je ontvangt van Smart Wheels na het invullen van de link. Meer informatie over de stappen van het huren bij Smart Wheels vind je via: www.byjune.nl/smart-wheels
Voorwaarden
Zijn er bepaalde vereisten voor het huren van een auto?
Jazeker. De eisen vind je terug via de volgende pagina: Autohuur By June.
Wat zijn de brandstofvoorwaarden van mijn auto?
Je levert de huurauto weer in met dezelfde hoeveelheid benzine als wanneer je hem in ontvangst hebt genomen.
Ophalen & Inleveren
De vakantie is inclusief auto, geldt dit vanaf aankomst tot vertrek?
Ja. De autohuur is vanaf aankomst tot vertrek, mits anders afgesproken.
Hoe kan ik de auto ophalen en terugbrengen?
De ophaalinstructies verschillen per bestemming en krijg je ca. 7 dagen voor vertrek opgestuurd, samen met je overige reisdocumenten.
Zijn er extra kosten waar ik rekening mee moet houden bij het huren van een auto?
De kosten ter plaatse zijn per bestemming verschillend. Extra kosten kunnen gelden voor extra's als het huren van navigatie/babyzitjes tot het afkopen van een minimum of maximumleeftijd. Voor een uitgebreid overzicht van eventuele extra kosten raden we je aan de volgende link te bekijken: autohuur.
Ik kom heel vroeg/heel laat aan. Is het autoverhuurkantoor dan (nog) wel open?
Wij geven de aankomst- en vertrektijden door aan de autoverhuurkantoren. Zij accepteren de boeking, vaak tegen een kleine toeslag die ter plaatse betaald dient te worden.
Schade of ongeval
Wat moet ik doen in geval van een ongeval of pech met mijn huurauto?
Ongeveer 7 dagen voor vertrek ontvang je de autovoucher. Hierin staat informatie over wat je moet doen in het geval van een ongeval, deze stappen verschillen per bestemming. Mocht je er niet uitkomen kan je ons altijd bereiken via het Contact Center.
Reizen met kinderen
Wat kost vliegen met een baby?
Voor baby's jonger dan 2 jaar betaal je enkel administratiekosten. Zij hebben geen recht op een eigen stoel in het vliegtuig en kunnen op schoot meereizen. Bagagevrijdom is niet inbegrepen. De exacte kosten verschillen per bestemming. Tijdens de boeking zie je de exacte kosten terug in je kassabon.
Ik ga op vakantie met kleine kinderen, zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden?
Iedere vliegmaatschappij heeft daar zijn eigen regels voor. Alles wat je maar zou willen weten over vliegen met baby’s en kinderen vind je hier:
Vlieg je met Corendon klik hier.
Vlieg je met Transavia klik hier.
Vlieg je met KLM klik hier.
Vlieg je met Vueling klik hier.
Mijn baby wordt 2 tijdens de vakantie. Waar moet ik rekening mee houden?
Baby's tot 2 jaar hebben geen eigen stoel in het vliegtuig. Als je baby 2 wordt tijdens de vakantie ligt het aan de luchtvaartmaatschappij of dat iets uitmaakt:
Bij Corendon (Dutch) airlines hebben baby’s tot twee jaar geen eigen stoel op heen- en terugvlucht. Ze moeten bij een ouder op schoot zitten. Wordt de baby tijdens de vakantie twee jaar, dan heeft het kind op de terugvlucht wel een eigen stoel, neem hierover contact met ons op.
Bij Transavia hebben baby’s tot twee jaar geen eigen stoel op heen- en terugvlucht. Ze moeten bij een ouder op schoot zitten. Wordt de baby tijdens de vakantie twee jaar, dan heeft het kind op de terugvlucht wel een eigen stoel, neem hiervoor contact met ons op.
Bij KLM worden baby’s zowel voor de heen-als terugreis als kind met een eigen stoel beschouwd als de baby tijdens het verblijf op de vakantiebestemming 2 jaar wordt. Boekingen via de By June website kunnen een prijscorrectie nodig hebben. Neem contact met ons op voor de juiste prijs.
Voor andere luchtvaartmaatschappijen kan je contact opnemen met ons Contact Center.
Ik heb een autostoeltje/ babybedje nodig voor mijn kind, hoe kan ik deze reserveren?
Bij het maken van een boeking kunnen jullie de preferentie babybedje selecteren. Voor het boeken van een babystoeltje vragen wij je contact op te nemen met info@byjune.nl. Noem je boekingsnummer en geef aan dat je graag een autostoeltje wilt boeken. Aan een autostoeltje zit altijd een meerprijs en dient ter plaatse te worden betaald. Via Smart Wheels kan het stoeltje zelf bijgeboekt worden via de link. Deze dient direct betaald te worden.
Tijdens de vakantie
Wat moet ik doen als er zich problemen voordoen tijdens mijn vakantie?
Mocht er onverhoopt iets zijn tijdens je verblijf in de accommodatie, meldt dit dan direct bij je accommodatieverschaffer. Indien er geen oplossing kan worden geboden, neem dan contact op met onze agent ter plaatse, zodat het probleem zo vroeg mogelijk tijdens je vakantie kan worden opgelost. Houd er rekening mee dat indien klachten niet op de bestemming zijn gemeld, deze niet in behandeling worden genomen. Voor meer informatie over klachtafhandeling verwijzen we je graag door naar deze pagina.
Na de vakantie
Waar kan ik een review achterlaten?
Wil jij andere reizigers inspireren door middel van het delen van jouw reiservaring? Of wil je de accommodatie simpelweg een opstekertje geven voor jullie fijne verblijf? Dat kan! Ongeveer 2 dagen nadat je met ons op vakantie bent geweest, ontvang je van ons een 'Welkom Thuis'-mail met een uitnodiging voor het plaatsen van een review. Heb je deze mail niet gehad? Neem dan gerust contact op met ons Contact Center.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend om te horen dat jullie vakantie niet aan jullie verwachten heeft voldaan. De procedure omtrent klachtafhandeling is afhankelijk van het moment waarop het probleem zich heeft voorgedaan. Voor meer informatie over onze klachtafhandeling verwijzen wij je graag door naar deze pagina.
Contact Center
Hoe kan ik contact opnemen met het Contact Center van By June?
Je kan ons bereiken via de mail: info@byjune.nl, via sociale media of telefonisch via +3120 449 9470.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 10:00-17:00 uur. Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.
1:45:58 PM (1:45:58 PM) | 143 (132|98)